استفاده حداکثری بانک ملی ایران از ظرفیت تامین مالی برای پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران استفاده حداکثری از ظرفیت تامین مالی و اعطای حدود اعتباری به منظور پیاده سازی سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و گسترش ظرفیت تولید در کشور را خواستار شد و گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، حمایت از تولیدکنندگان داخلی از اولویت های ما است.

  • ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۱۷:۵۲:۴۹
  • 3029

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان که در جریان سفر به استان البرز به همراه بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان، فردوس باقری مدیرعامل سککوک و احمد ملکی راد رئیس اداره امور شعب استان البرز از چندین واحد صنعتی بازدید می کرد، هدف از این گونه بازدیدها را کمک به افزایش تعاملات تجاری داخلی و بین المللی و مشارکت و همراهی بانک ملی ایران در اجرای برنامه های توسعه ای واحدهای تولیدی، صنعتی و دانش بنیان بیان کرد.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران نیز ظرفیت های بالای بانک ملی ایران در بخش اعتباری را تشریح و بر لزوم مشارکت و همراهی در اجرای طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی تاکید کرد.
مدیرعامل سککوک نیز در این دیدار به تشریح ویژگی ها و مزایای این پلتفرم با هدف ایجاد یک اکو سیستم جامع کسب و کار و در برگیرنده تعاملات تجاری در زنجیره تامین از تولید تا مصرف پرداخت.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: