مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد: تشکیل شش کارگروه ویژه برای آسان سازی روش های ارائه خدمات در بانک ملی ایران
مدیر عامل بانک ملی ایران ابراز داشت: هدف محوری بانک ملی در دوره جدید جلب رضایت کامل و ارائه خدمات سریع به مشتریان است و در این راستا قوانین و دستورالعمل های پیچیده، تعدیل می شود.
- ۱۳۸۵/۱۱/۰۷ ۰۰:۰۰:۰۰
- 3001
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، علی صدقی در همایش روان سازی و به روز رسانی دستورالعمل ها و بخشنامه ها که با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار شد، افزود: تمامی کارکنان بانک ملی مأموریت دارند تا قوانین ایستا و دست و پاگیر را در حوزه ارائه خدمات بانکی به مشتریان بررسی و گزارش کنند .
وی با اشاره به تشکیل شش کارگروه ویژه برای بررسی قوانین و دستورالعمل ها به منظور ارائه خدمات سریع تر و مناسب تر به مشتریان اضافه کرد: مراجعات مردم به بانک ملی نوعی نعمت الهی است که باید قدرو ارزش آن دانسته شود چون مدیران و کارکنان بانک ملی فرصت یافته اند ، گرهی از مشکلات مردم را باز نمایند.
صدقی با اشاره به سفرهای استانی مدیران ارشد این بانک برای بررسی مشکلات و نظرات مشتریان ابراز داشت: طی این سفرها جهت آسان سازی ارائه خدمات بانکی به مشتریان و حذف موانع دست و پاگیر، با تعداد زیادی از مشتریان عمده بانک ملی ملاقات هایی انجام و تعداد قابل توجهی از درخواست های آنها در همان دیدارها بررسی و تأمین شده است.
به گفته وی تمامی مسئولان و کارکنان این بانک مشاور مردم و مشتریان در مشکلاتشان خواهند بود و سعی خواهند کرد در ارائه خدمات به آنها، مشکلات و مسائل مشتریان را نیز مدنظرقرار دهند.
مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: ارائه خدمات بانک ملی به گونه ای خواهدشد که چنانچه به علت مغایرت با ضوابط و قوانین، بعضی مشتریان پاسخ منفی از این بانک گرفته باشند، با راهنمایی، مشاوره و تطبیق خواسته آنها در بانک با رضایت ، روی باز و اقناع کامل از شعب خارج شوند.