پیاده سازی مرحله دوم کارگروه های پایش و ارزیابی در استان کرمانشاه

مرحله دوم کارگروه های پایش و ارزیابی که شامل کارگروههای سه گانه منابع – مصارف و ارتباط با مشتری ، مطالبات معوق و مدیریت داخلی شعب است ، با حضور مسئولان اداره امور شعب و همچنین اعضاء ودبیران هرکارگروه برگزار شد.

  • ۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3249


در این جلسات  آقای محمدی رئیس اداره امور شعب  ضمن تأکید بر فعالتر شدن کارگروهها ، خواستار استفاده از نظرات و مشارکت همه جانبه همکاران و رفع مشکلات پیش روی با حداقل هزینه شد.
در ادامه آقای جلیلیان معاون این اداره نیز به عنوان مدیر کارگروههای سه گانه ، ارتباط موثر با مشتریان و پیشگیری از افزایش مطالبات و تلاش در جهت افزایش سپرده های ارزان قیمت را از مهمترین راهکارهای ارتقاء کارائی و اثربخشی بانک دانست.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: