گردهمایی یک روزه مسئولان اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان

گردهمایی یک روزه مسئولان اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

  • ۱۳۸۶/۰۲/۰۸ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 1835
در این گردهمایی آقای مصدق رئیس اداره امور شعب استان با اشاره به گردهمایی مسئولان ادارات مرکزی و امور شعب در تهران و بیانات مدیر عامل بانک ، اظهار داشت: آقای صدقی با درایت و تدبیر برای ایفای بهتر نقش های بانک، موضوعات و برنامه های جدیدی را مطرح کرده که ما نیز مصمم هستیم انتظارات ایشان را جامه عمل بپوشانیم. آقای مصدق با تأکید بر اینکه مهمترین منبع کسب برتری ما در بین رقبا داشتن منابع انسانی دلسوز و پر تلاش است، افروزد: کارکنان بانک باید به مشتری به دید یک دارایی نگاه کنند و در جذب و نگهداری آن بکوشند و همچنین مسئولان و کارکنان شعب باید سعی کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند و با مشتریان اصلی خود به نحوی ارتباط برقرار کنند که آنها در آینده نیز برای دریافت خدمات بانکی مراجعه نمایند و مشتریان دیگری را نیز برای استفاده از خدمت ترغیب کنند. رئیس اداره امور شعب در خاتمه با تأکید بر اینکه امروزه ما باید تمام تلاش خود را برای حفظ مشتریان فعلی خود بکار ببندیم، اضافه کرد: هزینه های جذب یک مشتری جدید چندین برابر حفظ یک مشتری قدیمی است و برای جذب مشتریان از دست رفته از دست رقبا هزینه های زیادی را باید بپردازیم، لذا باید همکاران به نحوی پاسخگوی مشتریان و مراجعان باشند که آنها با احساس رضایت از بانک بیرون بروند.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: