مدیر روابط عمومی بانک ملی ایران: اقتصاد سالم در گرو شکل گیری جامعه ای سلامت و تندرست است

مدیر روابط عمومی بانک ملی ایران گفت: داشتن اقتصادی سالم در گرو شکل گیری جامعه ای سالم و تندرست است چراکه سلامت و پویایی اقتصاد به انسان های سالم و خوش فکر نیاز دارد.

  • ۱۳۸۳/۰۹/۰۸ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 4649
غلامرضا کاظمی دینان با اشاره به حاد بودن مساله محیط زیست در تهران و ضرورت توجه به این معضل گفت: اقدامات بانک ملی ایران در جهت جلب توجه افکار عمومی به این معضل و کمک به رفع آن با توجه به جایگاه این بانک از دید مردم امری ضروری است. وی افزود: از آنجایی که بانک ملی ایران سرمایه ملی را در اختیار دارد‏، باید توقعات و انتظارات مردم را بر مبنای جایگاهی که نزد آنها دارد به بهترین شکل برآورده کند و در مواجهه با معضل تخریب و آلودگی محیط زیست نیز به روش های مختلف در جهت شناساندن آن به مردم و تلاش برای کاهش اثرات سوء آن اقدام کرده است. کاظمی دینان برگزاری مسابقه طراحی پوستر با عنوان “بانک و محیط زیست“ که با همکاری بانک ملی ایران و انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار شد را اقدامی مثبت در همین راستا ذکرکرد و افزود: حضور و حمایت سازمان های مالی نظیر بانک ملی در چنین طرح هایی سبب تسریع روند اجرای این برنامه ها می شود. وی تاکید کرد، بانک ملی ایران همسو با تحولات بین المللی طرح جامع انفورماتیک خود را به منظور کاهش مراحعات حضوری مشتریان پی گیری می کند و با توجه به نقش حیاتی این اقدام در حفاظت از محیط زیست به مناسبت هفتاد و پنجمین سال تاسیس این بانک در اقدامی ابتکاری طراحی پوستر با مضمون بانک و محیط زیست را به عنوان یک پروژه ملی مطرح کرد. وی افزود: به دنبال معرفی برگزیدگان این مسابقه و اهدای جوایز به آنها، نمایشگاهی نیز در محل نگارخانه دانشگاه تهران از مجموعه پوسترهای ارسالی به مسابقه گشایش یافته که تا تاریخ 12 آذر به کار خود ادامه می دهد و مراجعه کنندگان می توانند سوژه ها و پوسترهای طراحی شده از سوی طراحان جوان و خوش قریحه در باره “بانک و محیط زیست“ را مورد بازدید قرار دهند. مدیر روابط عمومی بانک ملی ایران خاطر نشان کرد‏، بانک ملی ایران بانکی است که با سرمایه مردم تاسیس شده و ارتباط اقتصادی مردم با دولت را فراهم می کند و این جایگاه توقعات مردم نسبت به این بانک را افرایش می دهد. به گفته وی این موضوع وظیفه بانک ملی ایران را سنگین تر می کند به طوریکه باید همواره در کنار مردم و در غمها و شادیهای آنها شریک باشد. وی خاطرنشان کرد‏، صرف هزینه های تبلیغاتی بانک ملی ایران برای کمک به حل معضلات مالی مردم، آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه و تشویق نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی و نظایر آنها، نقش بانک ملی ایران به عنوان همراه و همدل مردم را یادآور می شود. کاظمی دینان تاکید کرد، بانک ملی ایران هرگز اقدامات فرهنگی و دیگر برنامه های مفید سازنده در جهت رفع معضلات و فراهم کردم رفاه و شادی مردم بویژه جوانان و کمک به کسب موفقیت های روز افزون به آنها را فروگذار نمی کند.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: