حضور استاد بین المللی ارتباطات درروابط عمومی بانک ملی

پروفسور یحیی کمالی پور استاد بین المللی و رئیس دپارتمان ارتباطات دانشگاه پورودوی آمریکا با حضور در موزه بانک ملی، با مدیران و کارکنان روابط عمومی این بانک دیدار و گفت و گو کرد.

  • ۱۳۸۷/۰۲/۲۹ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3818
کمالی پور که در این دیدار استاد میر سعید قاضی از اساتید بنام روابط عمومی کشور و امیر عباس تقی پور دبیر سومین کنفرانس روابط عمومی الکترونیک نیز وی را همراهی می کردند، با ابراز خرسندی از حضور مجدد در ساختمان موزه بانک ملی و گفت و گو با کارکنان روابط عمومی این بانک گفت: ریشه های من پس از 36 سال زندگی در خارج از کشور در ایران است و سعی می کنم ، در هر جا، نماینده خوبی برای کشور عزیزم باشم. وی افزود: دغدغه من در خارج از کشور، ایران و جوانان آن است و همین هدف زیباست که به من انرژی می دهد و خستگی را دور می کند. به گفته وی ، روابط عمومی ها می توانند الگویی تأثیر گذار در داخل و خارج مرزهای کشور باشند و همه باید با همفکری، همکاری و همگامی و تبدیل عادات منفی به نگرش های مثبت، ایران را به جایگاه شایسته خود برسانیم. این استاد بنام ارتباطات که 12 اثر بین المللی دارد، با تأکید بر لزوم تفکیک روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات تصریح کرد: متأسفانه در بسیاری از سازمان های کشور، میان این سه مقوله ، تفاوتی قائل نبوده در صورتی که آنها در عین اینکه با هم ارتباط دارند ولی اهدافشان جداست. وی در ادامه به ویژگی های عصر دیجیتال اشاره کرد و گفت: در دنیای دیجیتال ، همه چیز در حال تغییر و تحول است و ابزارهای مدرن به ما فرصت ارتباط دائم، ارزان، سریع، راحت و جذاب با درون و برون سازمان می دهند. به گفته کمالی پور، عدم تطبیق با مقتضیات عصر الکترونیک و نگاه سنتی به ابزارهای دیجیتال دو مشکل مهم و عمده روابط عمومی های کشور است.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: