رئیس اداره امور شعب استان یزد: جذب مشتری و منابع باید برای همه کارکنان مهم باشد
آقای رسایی رئیس اداره امور شعب استان یزد در جلسه بررسی عملکرد شعب تحت پوشش بیان داشت: مسئولان شعب باید نسبت به مشتریان خود شناخت کامل داشته باشند و اطلاعات کاملی از آن ها برای اعطای وام داشته باشند.
- ۱۳۹۰/۰۳/۰۷ ۰۰:۰۰:۰۰
- 2862
وی افزود: جذب مشتری و منابع بانک باید برای همه کارکنان مهم باشد و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نکنند.
در ادامه این جلسه سرهنگ فرهنگ فر رئیس پلیس آگاهی استان یزد نیز طی سخنانی گفت: هدف ما ایجاد امنیت برای بانک و کارکنان آن است و همه کارکنان باید علاوه بر آموزش های امنیتی به نکات مهم آن توجه ویژه ای داشته باشند تا در آینده دچار چالش نشوند.