رئیس اداره امور شعب استان یزد: جذب مشتری و منابع باید برای همه کارکنان مهم باشد

آقای رسایی رئیس اداره امور شعب استان یزد در جلسه بررسی عملکرد شعب تحت پوشش بیان داشت: مسئولان شعب باید نسبت به مشتریان خود شناخت کامل داشته باشند و اطلاعات کاملی از آن ها برای اعطای وام داشته باشند.

  • ۱۳۹۰/۰۳/۰۷ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 2862

وی افزود: جذب مشتری و منابع بانک باید برای همه کارکنان مهم باشد و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نکنند.
در ادامه این جلسه سرهنگ فرهنگ فر رئیس پلیس آگاهی استان یزد نیز طی سخنانی گفت: هدف ما ایجاد امنیت برای بانک و کارکنان آن است و همه کارکنان باید علاوه بر آموزش های امنیتی به نکات مهم آن توجه ویژه ای داشته باشند تا در آینده دچار چالش نشوند.
 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: