راه اندازی واحد ارتباط مردمی در بانک ملی ایران

بانک ملی ایران به منظور رفع امور بانکی مشتریان و در راستای طرح تکریم ارباب رجوع واحد ارتباط مردمی (call center) را راه اندازی کرد.

  • ۱۳۸۵/۰۶/۰۱ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3795
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران این واحد در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به امور بانکی مختلف مشتریان در تمامی زمینه ها اعم از ارزی، ریالی، بانکداری الکترونیک، خودپردازها، پایانه های فروش و.... است. مشتریان بانک ملی ایران می توانند برای طرح موضوعات و یا مسائل خود با شماره های 6414 و 66733880-021 تماس حاصل نمایند. پیش از این مشتریان بانک ملی ایران ناچار بودند برای طرح و رفع مسائل بانکی خود به طور حضوری با مراجعه به ادارات مرکزی این بانک اقدام کنند که با راه اندازی واحد ارتباط مردمی مشتریان می توانند به راحتی مسائل خود را مطرح کنند.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: