مدیر عامل در استان سیستان و بلوچستان: بانک ملی ایران باید همچنان مامن مردم باقی بماند

مدیر عامل بانک ملی ایران در سفر به استان سیستان و بلوچستان در جمع مسئولان و کارکنان اداره امور شعب این استان حضور یافت.

  • ۱۳۹۰/۰۸/۱۹ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 4275

وی در این جلسه که آقایان خواجه حسنی مدیر امور شعب شرق کشور، صفای نیکو مدیر امور حراست و دشتی رئیس اداره کل حوزه مدیریت نیز حضور داشتند، ضمن اشاره به بزرگان تاریخ این خطه از میهن گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای استعدادها و پتانسیل هایی است که باید عرصه را برای شکوفا شدن آنها باز کرد.
مدیرعامل با اشاره به نقش تلاش های پیشینیان در کسب جایگاه امروزی بانک، افزود: امیدواریم با افزایش وفاداری سازمانی، توجه به اخلاق سازمانی و حفظ شان و منزلت بانک ملی ایران، این امانت را هرچه  شایسته تر به نسل آینده واگذار کنیم.
آقای حیدری گفت: منابع انسانی در همه سازمان ها به عنوان گنجینه و سرمایه از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به خصوص در سیستم هایی که محصول آنها خدمت رسانی است، منابع انسانی سازمان ها برای دستیابی به اهدافشان باید بدانند ، بتوانند و بخواهند. یعنی با آموزش و دانستن ارتقا یابند و بتوانند دانسته ها را به حیطه عمل برسانند و برای این کار انگیزه کافی داشته باشند.
وی با تاکید بر اهمیت انتظارات مشتریان از بانک ملی ایران ابراز داشت: رفع نیازهای خرد و ضروری و جلب رضایت مشتریان باید برای کارکنان اصل باشد. مراجعه شهروندان مانند نعمت خداوند است و باید با روی گشاده در حد وسع و امکان این خواسته ها را اجابت کنیم تا بانک ملی ایران همچنان مامن مردم باقی بماند.
آقای آزادی رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران و وضعیت منابع و مصارف بانک در استان، اهمیت امنیت روانی پایدار منابع انسانی و نقش آن در افزایش بهره وری و رضایتمندی کارکنان ارائه کرد.
مدیر عامل و هیات همراه در این سفر از شعبه ممتاز زاهدان ، شعبه فرودگاه ، باشگاه ورزشی کوثر و مهمانسرای شهرستان زاهدان بازدید کردند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: