رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان: تعامل سازنده و تدبیر عالمانه از اهداف برون سازمانی بانک است
همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال جاری اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان اداره امور شعب ، رئیس شعبه ممتاز زاهدان، روسای حوزه ها، بازرسان و کارشناسان برگزار شد.
- ۱۳۹۰/۰۸/۲۱ ۰۰:۰۰:۰۰
- 2597
در این همایش آقای آزادی رئیس اداره امور شعب بیان داشت: امروز باید درباره عملکرد خود قضاوتی منصفانه داشته باشیم و با مشخص کردن و بررسی اهدافی که در ابتدا ترسیم کرده ایم در مسیر درست حرکت کنیم.
وی افزود: اهداف کلی بانک که در سال 90 در دستور کار قرار داده ایم بر دو محور درون سازمانی و برون سازمانی استوار است. بخش درون سازمانی شامل سه اصل مدیریت، خلاقیت، سودآوری و برون سازمانی شامل تعامل سازنده و تدبیر عالمانه می باشد.
وی در ادامه گفت: چشم انداز ما در واقع ایجاد و ترویج روحیه و بینش مثبت و پرهیز از منفی گرایی است و اینکه تا چه حد سعه صدر و تلاش کنیم تا نگاه حاکم بر سیستم را یک نگاه مثبت ببینیم . به عبارتی دیگر نگاهی از دید مشتری بر خود داشته باشیم و ببینیم مشتری از ما چه می خواهد و در این راستا تا چه حد موفق بوده ایم.
آقای آزادی افزود: باید برای دستیابی به همه اهداف سازمانی، روحیه خودباوری بین کارکنان ایجاد شود و باور کنیم با توانمندی های موجود به هر هدفی دست خواهیم یافت.
رئیس اداره امور شعب در پایان با اشاره به اهمیت نیروهای انسانی در رشد بانک ، به بررسی عملکرد حوزه ها ، شعب و دوایر در بخش های مختلف پرداخت.