رئیس اداره امور شعب استان اردبیل: تلاش و تعصب کارکنان، اساس پیشروی و موفقیت است
جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب استان اردبیل با حضور رئیس و مسئولان این اداره امور برگزار شد.
- ۱۳۹۰/۱۰/۲۸ ۰۰:۰۰:۰۰
- 3095
در این نشست آقای کریمی رئیس اداره امور شعب ضمن بررسی آمار منابع و مصارف ، میزان مطالبات معوق و رشد سپرده ها در این اداره امور بیان داشت: با توجه به توانمندی کارکنان و پتانسیل موجود در استان، جدیت و همت مضاعف همه کارکنان در رسیدن به اهداف بانک در ماه های پایانی سال ضروری است.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه بانک ملی ایران در ارائه خدمت به مردم، تلاش و تعصب کارکنان را اساس پیشروی و موفقیت دانست و افزود: کارکنان باید با استفاده از خلاقیت ها و تفکرات نوین خود، راهکارهای مناسبی در مواجهه با مشکلات و انجام امور مشتریان ارائه دهند زیرا حفظ شان و آبروی بانک ملی ایران حفظ شان کارکنان است.
رئیس اداره امور شعب در پایان بازاریابی را وظیفه تک تک کارکنان دانست و حفظ مشتریان و جذب و جلب مشتریان جدید را خواستار شد.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه بانک ملی ایران در ارائه خدمت به مردم، تلاش و تعصب کارکنان را اساس پیشروی و موفقیت دانست و افزود: کارکنان باید با استفاده از خلاقیت ها و تفکرات نوین خود، راهکارهای مناسبی در مواجهه با مشکلات و انجام امور مشتریان ارائه دهند زیرا حفظ شان و آبروی بانک ملی ایران حفظ شان کارکنان است.
رئیس اداره امور شعب در پایان بازاریابی را وظیفه تک تک کارکنان دانست و حفظ مشتریان و جذب و جلب مشتریان جدید را خواستار شد.