رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی بر لزوم بازاریابی توسط همه کارکنان تاکید کرد

جلسه ای با حضور مسئولان اداره امور شعب استان آذربایجان غربی ، مسئولان حوزه ها و شعب شهری ارومیه برگزار شد.

  • ۱۳۹۰/۱۱/۲۶ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 3500
آقای رضایی رئیس اداره امور شعب هدف از این نشست را بررسی عملکرد شعب شهری ارومیه، تبیین و تاکید برنامه ها، دیدگاه ها و انتظارات مدیران عالی بانک در سطح کشور و مدیریت منابع انسانی عنوان کرد و افزود: بنا به تاکید مدیر عامل بر دو محور تجهیز منابع و وصول مطالبات معوق، همه کارکنان باید در جهت تقویت بازاریابی و ارائه راهکارها برای جذب مشتری بیشتر و پیشگیری از کاهش سپرده ها اقدامات لازم به عمل آورند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید با ایجاد تغییر در روش های مدیریتی در فرصت اندک باقیمانده به پایان سال، در راستای وصول مطالبات معوق برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و با تقسیم کار و تعیین اهداف در شعب ، تمامی کارکنان در جهت وصول مطالبات بیش از پیش تلاش کنند.
رئیس اداره امور شعب در ادامه بیان داشت: کارکنان باید با اعمال مدیریت منطقی در بیرون از بانک، بینش و نگرش مشتریان را مدیریت کنند و پرداخت تسهیلات به مشتریان بر اساس مشتری مداری و عدالت صورت پذیرد.
آقای رضایی گفت: کارکنان پشت باجه به عنوان موتور محرکه بانک هستند زیرا هر یک از متصدیان بهترین بازاریاب برای سازمان بوده و قادرند منابع قابل توجهی را برای بانک جذب کنند.
در پایان این جلسه آقایان پورمحمود به عنوان رئیس حوزه شرق و حبیبی نیز به عنوان رئیس حوزه غرب ارومیه معرفی شدند.
 
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: