عربی
|
English
|
خانه
بام
بله
شصت
ایوا
اپلیکیشن هُپ
همکاران
سه شنبه 14 اسفند 1403
صفحه اصلی
|
عربی
|
English
درباره ما
معرفی بانک
تاریخچه
پیام مدیرعامل
شفافیت و انتشار عمومی اطلاعات
سند راهبردی بانک
گزارشهای مالی
نمودار سازمانی و مشخصات ثبتی
اولویتهای پژوهشی
دستاوردهای بانک
مسئولیتهای اجتماعی و کمک های عام المنفعه
بناهای تاریخی بانک
برگی از تاریخ
گاه شمار تاریخ بانک ملی ایران
لوگوی بانک ملی ایران
لیست اسامی بدهکاران عمده بخش اول
لیست اسامی بدهکاران عمده بخش دوم
معرفی مدیران
هیات مدیره
هیات عامل و معاونان
مدیران امور
روسای ادارات کل
روسای ادارات امور شعب
روسای شعب مستقل
مسئولیت های اجتماعی
کمپین کارکنان
مسئولیت های اجتماعی سازمانی
زنجیره امید - کودکان، فردای ایرانند!
سیاست و خط مشی ها
منشور اخلاقی کارکنان
منشور حقوق شهروندی
خط مشی امنیت اطلاعات بانک ملی ایران
خط مشی مدیریت نظام مدیریت یکپارچه
منشور کنترل داخلی
منشور کمیته عالی مدیریت ریسک
خط مشی فرهنگ ریسک
بیانیه کیفی اشتهای مطلوب ریسک
راهبرد مدیریت ریسک نقدینگی
قوانین و مقررات تطبیق، مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم
قوانین مرجع
آیین نامه ها
خط مشی قوانین و مقررات بانک ملی ایران
دستورالعمل های بانک مرکزی
بیانیه پذیرش و شناسایی مشتری
سیاست مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم
سیاست مدیریت تضاد منافع
نمودار فرآیند و اقدامات ج.ا.ا در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم
گزارش مردمی پولشویی
پیشخوان خدمات الکترونیک
سوالات متداول
جستجوی شعب
تماس با ما
هشدارهای امنیتی
اخبار
خبر
پورتال خبری بانک ملی ایران
اخبار استانی
اخبار شرکتها
نشریات
گزیده مطبوعات
پادکست
اطلاعیهها
اعلام نتایج چهل و سومین مرحله قرعهکشی حسابهای قرض الحسنه پسانداز
اطلاعیههای داخلی
حسابهای خاص
شماره حساب های کمیته امداد امام خمینی (ره)
پیشخوان خدمات الکترونیک
سوالات متداول
جستجوی شعب
تماس با ما
هشدارهای امنیتی
مناقصه و مزایده
واحدهای بانک
واحدهای بانک
واحدهای داخلی
واحدهای خارج از کشور
ادارات کل
بازرسی ادارات امور شعب
شعب سوئیفت
مکان یابی خودپردازها
شعب کشیک
شعب منتخب ارز عمره مفرده تهران 1403
شعب منتخب ارز عمره مفرده شهرستان 1403
شعب کشیک دریافت وجوه مودیان مالیاتی
شعب صادرکننده پیوند کارت
شعب شهاب ملی
شعب باجه عصر
شعب مجهز به خودگردان
شعب مجهز دستگاه خودگردان
شعب ارزی
شعب ملی پلاس
شعب بانک آفیسر
شعب مجهز به باجه نابینایان
شعب فروشنده ارز مسافرتی
پیشخوان خدمات الکترونیک
سوالات متداول
جستجوی شعب
تماس با ما
هشدارهای امنیتی
خدمات بانکی و الکترونیک
خدمات بانکی
خدمات الکترونیک
سوالات متداول
خدمات عمومی بام
پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396
در ابتدای ورود به سامانه بام شما میتوانید بصورت پیش فرض لیستی از حسابهای متعلق به خود و اطلاعات مختصری از آنها را مشاهده نمایید. این اطلاعات شامل مواردی همچون شمارهحساب، ماندههای حساب و نوع حساب میباشد.
صورتحساب:
در این منو شما میتوانید تاریخچهای از لیست تراکنشها و جزییات هریک از آنها را تا روز قبل مشاهده کنید. همچنین امکان برچسب گذاری روی تمام تراکنش ها و دسته بندی آنها به دو بخش درآمدی و هزینه ای و همچنین نوشتن توضیحات روی خدمات در اختیار شما است . در صورت برچسب گذاری می توانید از خدمات ویژه بام در بخش مدیریت مالی شخصی نیز بهرمند شوید.
تسهیلات:
در این برنامک شما در دو بخش جداگانه می توانید علاوه بر محاسبه اقساط تسهیلات، به راحتی پرداخت تسهیلات کنید.
پرداخت قبض:
در این قسمت میتوانید قبوض را یا بصورت تکی با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت و یا به صورت دستهای از طریق آپلود فایل حاوی اطلاعات قبوض پرداخت نمایید. علاوه بر آن شما می توانید قبضها را در سیستم ثبت و در زمان مناسب تمامی یا تعدادی از آنها را توسط کارتهای بانک ملی خود پرداخت نمایید.
عملیات کارت:
در این قسمت انواع عملیات بانکی مرتبط به کارت نظیر کارت به کارت - مسدود کردن کارت - مانده کارت و دریافت صورت حساب مربوط به کارتهای فاقد حساب قابل دریافت و مشاهده می باشد.
شارژ:
خرید شارژ اپراتورهای همراه اول - ایرانسل و تالیا در این بخش قابل انجام است . شما می توانید از مزیت ویژه خرید شارژ خودکار برای سیم کارتهای ایرانسل نیز در این بخش بهره مند شوید. به این ترتیب بام همواره اعتبار تلفن همراه شما را تامین خواهد کرد.
انتقال پول:
در این برنامک کاربر میتواند انتقال پول بین حسابهای ملی خود، حساب ملی سایرین، حساب به ملی کارت ، پایا ، ساتنا به صورت تکی و یا با امکان زمانبندی پرداخت مستمر را انجام دهد. نوع انتقال به صورت هوشمند توسط سامانه تعیین می گردد و امکان ویرایش و حذف درخواست های ثبت شده در این بخش از طریق برنامک تأیید انتقال پول قابل انجام می باشد.
تاریخچه انتقال پول:
در این بخش کاربر می تواند تاریخچه ای از انتقال پول های قبلی خود را مشتمل بر تاریخ انتقال، مبلغ، وضعیت پرداخت و... را مشاهده نماید.
چک:
در این برنامک امکان تعیین مبلغ و تاریخ چک برای کاربر فراهم بوده و ضمنا می توانید از وضعیت چک خود مطلع شوید.
مشخصات کاربر:
در این قسمت از سامانه شما می توانید اطلاعات شناسنامهای، تماس و تاریخ آخرین ورود خود به سامانه را مشاهده نمایید .ضمنا از همین بخش می توانید برخی اطلاعات خود و رمز ورود به سامانه را تغییر دهید.
با سامانه بام بانک ملی ایران بانک به همین نزدیکی است
بصورت 24 ساعته در تمام روزهای سال با شماره: 83386-021 و
از ساعت 8 صبح الی 10 شب با شماره: 64140-021 در خدمت شما برای پاسخگویی می باشیم.
تعداد بازدید:
251889